Zwroty
- Towar zakupiony w Sklepie Internetowym PRIMA DECO można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Zwracane produkty należy solidnie zapakować oraz zabezpieczyć na czas transportu, by nie uległy one uszkodzeniu.
- Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób (z pominięciem Paczkomatu) dołączając do niej formularz zwrotu (POBIERZ FORMULARZ).
- Paczkę należy nadać na adres Sklepu internetowego PRIMA DECO: Milejowice, ul. Jaworowa 13, 26-652 Zakrzew.
- Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający.
- Sklep Internetowy PRIMA DECO zwróci należność za towar na wskazane w formularzu odstąpienia od umowy konto bankowe niezwłocznie po otrzymaniu produktu (nie później jednak niż w terminie 14 dni)
- Paczki przesłane na adres Sklepu Internetowego PRIMA DECO za pobraniem nie zostaną odebrane.
- Głównym warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania poza śladami wynikającymi z rozpakowania produktu z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości rzeczy poprzez dotyk, a także stwierdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki produktu.
- W przypadku pytań prosimy o kontakt z BOK: telefonicznie: 791-707-046 lub mailowo: primadecopl@sklep-prima.pl, postaramy się pomóc.
Reklamacje
Procedura reklamacji dostarczonego towaru
- W przypadku gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi niezgodność towaru z umową lub wadę czy uszkodzenie zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu internetowego PRIMA DECO w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej a w przypadku uszkodzeń także o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
- W obu przypadkach należy wykonać zdjęcia niezgodnych, uszkodzonych lub wadliwych towarów i przesłać je wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (POBIERZ FORMULARZ) i protokołem szkody (jeśli dotyczy) na adres e-mail: primadecopl@sklep-prima.pl
- Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy PRIMA DECO zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady lub niezgodności towaru z umową.
- Po otrzymaniu przez nas niezbędnych dokumentów sklep internetowy PRIMA DECO skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów i terminu wymiany/zwrotu uszkodzonego towaru praz kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego PRIMA DECO).
- W przypadku decyzji o odesłaniu produktów prosimy o dołączenie formularza reklamacyjnego także do paczki.
Procedura reklamacji towaru z tytułu rękojmi
- W przypadku gdy Konsument w trakcie trwania rękojmi stwierdzi wady produktu proszony jest o skontaktowanie się z obsługą sklepu internetowego PRIMA DECO.
- Należy wykonać zdjęcia poglądowe reklamowanych towarów w celu wstępnego rozpoznania wady i przesłać je wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (POBIERZ FORMULARZ) na adres e-mail: primadecopl@sklep-prima.pl.
- Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy PRIMA DECO wszystkich niezbędnych dokumentów. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sklep Internetowy PRIMA DECO niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia szczegółów i terminu wymiany towaru na nowy lub zwrotu uszkodzonego towaru do siedziby Sklepu internetowego. Koszt wymiany/odbioru pokrywa Sklep Internetowy PRIMA DECO.
- W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy PRIMA DECO zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
- W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Oddział w Radomiu, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
Dodatkowe informacje:
- Każda reklamacja Klienta rozpatrywana jest indywidualnie.
- Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Sklep Internetowy PRIMA DECO pokrywa wszystkie koszty związane z odbiorem reklamowanego towaru oraz wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
- Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się dodatkowo podczas transportu. Owinięty folią, papierem i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
- Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz kopię dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu - prosimy o przesłanie zapytania i podanie numeru zamówienia).
- Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.